Monday, April 13, 2009

Sesi Kuliah SKSP 1043 - Evolusi Pemikiran Falsafah

Semalam adalah merupakan sesi kuliah pusingan kedua. Walau bagaimanapun, pengkuliahan yang disampaikan oleh En. Ghapa adalah sangat memboringkan. Beliau mengulas perkembangan falsafah dari Aristotle pada abad ke 5 sebelum masihi hinggalah ke zaman moden di abad ke 18. Termasuk pertembungan falsafah dengan theologi. Saya berpendapat kuliah tersebut menarik jika disampaikan dengan kaedah dan gaya yang lebih baik. Seperti Prof. Ghazali, walaupun lembut dan slow tetapi berkesan. Itu bagi saya lah, harap rakan kuliah yang lain dapat menangkap ilmu yang telah disampaikan oleh En. Ghapa. Walau bagaimanapun, beliau berpesan supaya kertas tugasan hendaklah dihantar pada hari peperiksaan dengan Tok Ketua bertindak sebagai penyelaras untuk mengumpul semua kertas tugasan dari rakan sekursus.

Nak tengok rupa muka-muka yang keboringan dalam kuliah tersebut di bawah ini...








7 comments:

  1. gambar yang last sekali 2(pic si nazir) poyo..bukan boring...2 tahan sakit perut..hahah

    ReplyDelete
  2. siapa yang amik gambar-gambar ni, ada paparazi ke dalam kelas.bro noh, tak boleh letak ruangan lagu ke dalam blog ni..mungkin ada daya penarik..mcm lagu kiroro ke.

    ReplyDelete
  3. EHH...apa dah , baik punya lentuk!!!

    ReplyDelete
  4. salam shbt... menrik gmbr dlm blog kita nie... tp nasib baik gmbr kontroversi aku takdak dlm nie... kalau tak... jenuh jgk aku nak menjawab kt press nie...hahaha...

    ReplyDelete
  5. nasib baik xde yg bentang tilam ahaha

    ReplyDelete